“The most courageous act is still to think for yourself. Aloud.” (Coco Chanel)

Tuesday 8 September 2009

My first post ever.................

Pois é, só hoje decidi criar um blog.... acho que vou gostar disto. Vai ser o meu canto de reflexão, o meu canto de pesquisa sobre o que gosto, o que me diverte, o que me emociona, o que me faz pensar, o que me entristece.... Acho que vou escrever sobre tudo o que me vier à cabeça: pessoas, moda, música, fotografia, decoração, felicidade, decepção.... sobre a vida.


Well, today I decided to create a blog .... I think I'll like it here. It will be my corner of reflection, my research corner on what I like, what amuses me, what excites me, what makes me think, what saddens me .... I think I'll write about everything that comes to mind: people, fashion, music, photography, decor, happiness, disappointment .... about life.

1 comment:

  1. olá e benvinda ao mundo digital. Brinda-nos com textos interessantes e motivadores. Vai à luta e partilha o teu caminho connosco. Beijos

    ReplyDelete

Thank you for reading and for sharing your opinion! Kisses ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...